Anunţuri din categoria: Anunţuri
Anexa 1 la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Facultăţii de Matematică şi Informatică cu Privire la organizarea şi desfăşurarea sesiunilor de examene şi de restanţe
Aprobată de Consiliul Facultăţii în ședința din 28 aprilie 2020 Având în vedere instituirea stării de urgență pe teritoriul României în baza Decretului nr. 195/2020 din 16 martie 2020 și măsurile ulterioare adoptate la nivel național pentru prevenirea răspândirii infecției cu SARS-CoV-2, deciziile Universității Babeș-Bolyai cu privire la suspendarea activităților didactice față în față și
Calendarul pentru alegerea directorului Departamentului de Informatică
28.04.2020 – 11.05.2020, ora 16:00 – Depunerea dosarelor de candidatură (prin email la adresa math@math.ubbcluj.ro); 13.05.2020 (miercuri), ora 12:00 – Alegerea directorului de departament (ședință și vot online).
Altran Embedded Summer Practice (with a twist of Automotive)
Application Deadline: 17.05.2020
Send your CV at: HR.RO@altran.com
One more thing: It’s based on C
Duration: 6 weeks, full-time
Location: 21 Garii St. Cluj-Napoca (or) Home Office (if pandemic)
Period: July-August (we’ll decide together)
Resetarea parolelor adreselor de e-mail oferite de facultate în perioada activităților on-line
Pentru recuperarea în această perioadă a parolelor asociate adreselor de e-mail oferite de facultate studenților (@scs.ubbcluj.ro), studenții sunt rugați sa trimită un e-mail dlui inginer de sistem Marius Chiorean la adresa marius@cs.ubbcluj.ro de pe adresa de e-mail alternativă declarată la admitere. Important: Studenți sunt rugați să își verifice și folderele Spam/Junk/Bulk ale căsuței de e-mail
UBB se implică în eforturile coordonate ale Comisiei Europene de combatere a efectelor pandemiei
Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) din Cluj-Napoca se implică activ în eforturile coordonate ale forurilor europene cu privire la combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 și va participa, în perioada 24-27 aprilie 2020, la un hackathon coordonat de Consiliul European pentru Inovare din cadrul Comisiei Europene. Scopul final al evenimentului pan-european este acela de a realiza o legătură
Alegerea cursurilor opționale şi completarea contractului de studiu cu disciplinele obligatorii, opţionale şi restante pentru anul universitar 2020-2021
In perioada următoare, studenții din anul I si II (Licența) și anul I (Master) trebuie sa facă alegerea cursurilor opționale pentru anul universitar 2020-2021 şi completarea contractului de studiu cu disciplinele obligatorii şi restante, după următoarea metodologie: In perioada 1-31 mai 2020 fiecare student realizează alegerea cursurilor opționale (ţinând cont de codul modulului) şi a
Lista studenților beneficiari ai burselor de ajutor social în semestrul II al anului universitar 2019/2020, acordate din veniturile extrabugetare ale UBB
burse ajutor social din fonduri extrabugetare sem. 2 2019-2020 buget.pdf burse ajutor social din fonduri extrabugetare sem. 2 2019-2020 taxa.pdf Studenții care sunt beneficiari ai burselor de ajutor social care nu au depus contul IBAN la Serviciul Social, sunt rugați să trimită urgent prin email la Serviciul Social, contul IBAN la adresa de e-mail: social@ubbcluj.ro.
Tudor Damian – Certified Ethical Hacker, Microsoft MVP: IaaS, Private Cloud and Virtualization
Marți, 28.04.2020, în cadrul cursului Grid, Cluster și Cloud Computing ținut de conf. dr. Adrian Sergiu DARABANT la specializările de master Sisteme distribuite în Internet, Baze de Date și Calcul de Înaltă Performanță va avea loc prelegerea invitată susținută de către Tudor Damian, Certified Ethical Hacker și Microsoft Cloud and Datacenter Management MVP, cu titlul:
Lista finala cu studenții beneficiari ai ajutorului financiar de 1500 lei pentru achiziționarea de calculatoare
Lista finala ajutoare achizitie calculator FMI conform HCA 5479/30.03.2020.xlsx
Rezultatele votului Consiliului Facultății privind avizarea candidaturilor la funcția de decan al Facultății de Matematică și Informatică
Membrii Consiliului Facultății și-au exprimat opțiunea privind avizarea candidaturilor pentru funcția de decan marți 7 aprilie, între orele 10.00 și 16.00, conform regulamentului. Din totalul de 33 membri (24 cadre didactice, 9 studenți) ai Consiliului Facultăţii, au votat 33, îndeplinindu-se cvorumul necesar avizării candidaturilor pentru funcția de decan. După încheierea perioadei aferente procesului de votare,