Practica
  • Anunțuri(current)
  • Despre
  • Orar predare/preluare
  • Responsabili sectii master
  • Oferte de practica Grupuri de cercetare
  • Traseul documentelor
    • Traseul documentelor
    • 1 Acordul referitor la tema de practică
    • 2 Acordul anual de practică
    • 3 Protectia muncii
    • 4 Convenţia de practică
    • 5 Raportul de evaluare student şi Raportul de activitate
  • Echipa
  • De pe pagina facultății
    • Regulament practica
    • Informaţii utile practică
    • Anunţuri practică

Anunțuri

Anunt pentru anul universitar 2023-2024

Anunt pentru anul universitar 2023-2024

Pentru ca studentul sa fie evaluat la disciplina "Practica in specialitate" in sesiunea NORMALA, practica trebuie sa inceapa cel tarziu la data de 29 Martie 2024 si sa se termine pana la data de 17 Mai 2024.

Pentru ca actele sa fie semnate anterior datei de 29 Martie 2024 ar trebui ca studentul sa depuna actele cu cel putin 1 saptamana inainte, respectiv pana la data de 22 Martie 2024.

Rapoartele de evaluare se depun cel tarziu pana la data de 17 mai 2024.

In sesiunea de RESTANTE se pot aduce doar Rapoartele de evaluare.

Anunt pentru anul universitar 2023-2024

Documentele se depun incepand cu 23.10.2023 conform orarului.

Traseul documentelor - Promotia 2022-2024:

Inainte de începerea perioadei de practică se depun urmatoarele documente: Acord tema de cercetare + Acord cu firma (daca nu exista deja) + Conventie.

Dupa finalizarea perioadei de practică se depun urmatoarele documente: Raportul de evaluare student şi fişa de prezenţă si Raportul de activitatie a studentului.

Citiți și să respectați întocmai pașii descriși în Traseul documentelor. Este explicat în detaliu cum se completează fiecare document (dacă selectați detalii de completare pe fiecare dintre ele).

IMPORTANT: Va rugam sa consultati calendarul de aici Calendar pentru calculul orelor din perioada de practica conform specificatiei de aici Numar ore pe zi.
Documente actualizate in 26.02.2023

Anunt completare documente

Completare Acord - Rectoratul UBB precizează: “În cazul în care va fi necesară completarea Art. 1 ali. (1) cu mai multe litere (rânduri), rugăm ca spațiul destinat semnăturilor să rămână nemodificat. Dacă este necesară mutare semnăturilor pe pagina următoare, atunci va fi mutat și o parte din text (art. 4) astfel încât semnăturile să apară pe pagină cu text. “.

Completarea documentelor de practica (Tema de cercetare, Conventie, Rapoarte): Pagina cu semnaturile trebuie sa contina si text din document (nu doar semnaturile).