In data de 12.03.2025 au fost adaugate informatii referitoare la declaratia de traseu pentru studentii care fac practica in cadrul UBB, in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica.
Declaratia de traseu trebuie completata inainte de inceperea activitatii de practica.
ANUNT actualizat in 13.03.2025: Nu au fost primite documentele pentru Instructaj la nivel de facultate, astfel se amana depunerea acestor documente (puteti depune documentele de practica fara documentele de instructaj si deplasare de traseu). Vom anunta pe pagina cand sunt noi informatii primite.
ANUNT actualizat in 28.04.2025:
Anunt pentru studentii care isi incep practica fizic in laboratoarele Facultatii de Matematica si Informatica: Inainte de inceperea stagiului de practica, toti studentii nivel master din cadrul Facultatii de Matematica si Informatica au obligatia sa isi efectueze instructajul de protectia muncii si situatiile de urgenta. Acestia au obligatia sa se prezinte cu declaratia de traseu completata (adusa listata si semnata) la d-na Ioana Cenan, camera 331 cladirea FSEGA dupa urmatorul orar: zilnic intre orele 10-12 in saptamana para si orele 16-18 in saptamana impara. Atasam instructajul SSM si regulamentul de deplasare pe traseu, pentru a putea fi studiate de catre studentii practicanti.
Anunt pentru studentii care fac practica on-line in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica: Studentii (nivel master) care isi fac stagiul de practica on-line, in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica trebuie sa depuna declaratia pe proprie raspundere, la d-na Adela Roman, in cladirea Mathematicum sala 101.
Anunt pentru studentii care sunt inca in perioada de practica in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica: Studentii (nivel master) care la data de 28.04.2025 sunt inca in perioada de practica in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica trebuie sa depuna documentele referitoare la instructaj si deplasare de traseu sau declaratia pe propria raspundere (in functie de caz) in cel mai scurt timp posibil (inainte de finalizarea periodei de practica).
Va rugam sa va inregistrati in acest team.
Nume grup: Practica Specialitate Informatica – FMI
Cod conectare: ae5snb6
Vor fi adaugate informatii despre practica in specialitate in Informatica, printre care si informatii despre organizarea workshopului de practica din 13 martie 2025.
Inainte de începerea perioadei de practică se depun urmatoarele documente: Acord tema de cercetare + Acord cu firma (daca nu exista deja) + Conventie (si Anexa 1).
Dupa finalizarea perioadei de practică se depun urmatoarele documente: Raportul de evaluare student şi fişa de prezenţă si Raportul de activitatie a studentului.
Citiți și să respectați întocmai pașii descriși în Traseul documentelor. Este explicat în detaliu cum se completează fiecare document (dacă selectați detalii de completare pe fiecare dintre ele).
Documentul Tema de cercetare contine detalii de completare a documentului Tema de cercetare.
Documentul Conventie de practica contine detalii de completare a documentului Conventie (asemanator si pentru Conventie in grup de cercetare).
Documentele se depun incepand cu 2.09.2024 conform orarului.
Anunt pentru anul universitar 2024-2025
Pentru ca studentul sa fie evaluat la disciplina "Practica in specialitate" in sesiunea NORMALA, practica trebuie sa inceapa cel tarziu la data de 31 Martie 2025 si sa se termine pana la data de 16 Mai 2025.
Pentru ca actele sa fie semnate anterior datei de 31 Martie 2025 ar trebui ca studentul sa depuna actele cu cel putin 2 saptamani inainte, respectiv pana la data de 17 Martie 2025.
Rapoartele de evaluare se depun cel tarziu pana la data de 16 mai 2025.
In sesiunea de RESTANTE se pot aduce doar Rapoartele de evaluare.
Anunt pentru anul universitar 2024-2025
Rapoartele de evaluare se depun cel tarziu pana la data de 16 mai 2025 dupa orarul de la anuntul de mai jos.
In sesiunea de RESTANTE se pot aduce doar Rapoartele de evaluare in datele de 10 iunie 2025 sau 11 iunie 2025 dupa orarul de la anuntul de mai jos.
Anunt completare documente
Completare Acord - Rectoratul UBB precizează: “În cazul în care va fi necesară completarea Art. 1 ali. (1) cu mai multe litere (rânduri), rugăm ca spațiul destinat semnăturilor să rămână nemodificat. Dacă este necesară mutare semnăturilor pe pagina următoare, atunci va fi mutat și o parte din text (art. 4) astfel încât semnăturile să apară pe pagină cu text. “.
Completarea documentelor de practica (Tema de cercetare, Conventie si Anexa 1, Rapoarte): Pagina cu semnaturile trebuie sa contina si text din document (nu doar semnaturile).