Obiective

Obiectivul 1: Soluții și abordări investigate legate de activități eficiente de proiectare a învățării

Activitatea 1. Analiza problemelor practice de către cercetători și practicieni (profesori și studenți) în colaborare – Proiectarea instrumentelor calitative de colectare a datelor: grila de observare, interviuri și orientări ale grupurilor de focus – Colectarea datelor de la practicieni

Activitatea 2. Dezvoltarea de noi soluții (de exemplu, tehnologice) informate de principiile de proiectare existente și bazate pe date calitative colectate în timpul activității 1 – Proiectarea instrumentelor cantitative și calitative de colectare a datelor pentru a măsura impactul noilor soluții: pre-post-teste, grilă de observare, ghid de interviu.

Activitatea 3. Cicluri iterative de testare și perfecționare a soluțiilor în practică. Efectuarea studiului – prin aplicarea la diferite discipline predate la Universitatea Babes-Bolyai și Universitatea Namur – Colectarea datelor de la practicieni (impactul noilor soluții).

Activitatea 4. Reflecție pentru a produce principii de proiectare și pentru a spori implementarea soluției.

Obiectivul 2: Investigarea unor soluții și abordări referitoare la metodele de diagnosticare ale neînțelegerilor timpurii

Activitatea 1. Analiza problemelor practice de către cercetători și practicieni în colaborare – Proiectarea instrumentelor calitative de colectare a datelor: grilă de observare, interviuri și orientări ale grupurilor de focus (studiu fenomenologic) – Colectarea datelor de la practicieni. Identificarea concepțiilor greșite frecvente pe baza discursurilor practicianului.
Activitatea 2. Dezvoltarea inventarelor conceptuale pe baza datelor colectate în Activitatea 1.
Activitatea 3. Trecerea inventarului conceptului și perfecționarea materialului didactic în practică conform datelor colectate. Desfășurarea studiului – prin aplicarea la diferite discipline predate la Universitatea Babes-Bolyai și Universitatea Namur.
Activitatea 4. Reflecție pentru a produce principii de proiectare pentru materiale didactice în conformitate cu concepțiile greșite identificate.

Scroll to top