Acasa

Predarea, învățarea și evaluarea într-o lume distanțată social

(tEaching, Learning and EValuating in a sociAlly disTancing wORld (ELEVATOR)

 

P3 – European and international cooperation

Funding source: Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI),Code: Contract no.:  din 

 

 

                                           

 

 

Rezumat

Învățarea este un parteneriat între profesor și student, ambii actori în crearea cunoștințelor. Metodele de predare trebuie să fie adaptate mediului și contextului de învățare (blended, online, față în față), precum și caracteristicilor personale ale studenților.

Proiectarea activităților de învățare joacă un rol major nu numai în implicarea activă a studenților, ci și în asigurarea unei învățări eficiente. Evaluarea formativă, de către profesori sau prin autoevaluare, contribuie la un diagnostic timpuriu al abilităților dobândite, identificând și neînțelegerile. Conștienți de acestea, profesorii pot acționa utilizând diferite strategii pentru a le corecta și aprofunda înțelegerea conceptelor predate.

Proiectul nostru va investiga și propune soluții legate atât de activitățile eficiente de proiectare a învățării, cât și de abordări de diagnostic timpuriu ale neînțelegerii, în special în contextul e-learning. Predarea într-o lume distanțată social este o provocare abordată prin integrarea unei perspective emoționale, permițându-le să studiem impactul caracteristicilor personale în învățare.

Pentru atingerea obiectivelor, vom utiliza o abordare mixtă care combină analiza cantitativă și calitativă, permițându-ne să înțelegem statisticile și să percepem învățarea din perspectiva celor doi actori ai săi, studenți și profesori.

Simbioza cunoștințelor echipei va fi favorizată de vizitele între cele două țări și va genera practici inovatoare, mai receptive și eficiente de e-learning.

Scroll to top