| Cod | Denumire | Ore: C+S+L+P | Finalizare | Credite |
|---|---|---|---|---|
| MII1010 | Metode avansate de analiza datelor | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| MMC1007 | Modele statistice computaţionale | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| MID1003 | Modelarea comportamentului sistemelor soft | 2+1+0+1 | E | 7 cr. |
| MMC1015 | Simulare discretă | 2+1+0+1 | E | 7 cr. |
| TOTAL | 8+4+0+4=16 | 30 cr. | ||
| Cod | Denumire | Ore: C+S+L+P | Finalizare | Credite |
|---|---|---|---|---|
| MID1035 | Vizualizare şi validare în simulare | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| MMC1016 | Calcul paralel şi concurent | 2+1+0+1 | E | 7 cr. |
| MID1037 | Calitatea sistemelor software | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| MID1034 | Metode de simulare | 2+1+0+1 | E | 7 cr. |
| TOTAL | 8+4+0+4=16 | 30 cr. | ||
| Cod | Denumire | Ore: C+S+L+P | Finalizare | Credite |
|---|---|---|---|---|
| MII1001 | Agenţi inteligenţi cooperativi | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| MME1018 | Modelare matematică | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| MIA1000 | Metodologia cercetării ştiinţifice de informatică | 2+1+0+0 | C | 6 cr. |
| MXX4701 | Curs opţional 1 | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| TOTAL | 8+4+0+3=15 | 30 cr. | ||
| Discipline oferite pentru cursul opţional 1 | |||
| MID1008 | Sisteme workflow | 2+1+0+1 | 8 cr. |
| MID1007 | Programare bazată pe reguli | 2+1+0+1 | 8 cr. |
| MID1009 | Sisteme pentru fundamentarea deciziilor | 2+1+0+1 | 8 cr. |
| Cod | Denumire | Ore: C+S+L+P | Finalizare | Credite |
|---|---|---|---|---|
| MID1022 | Limbaje de simulare | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| MME1010 | Modelarea proceselor economice | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| MIA1007 | Proiect de cercetare în modelare şi simulare | 0+0+3+0 | C | 6 cr. |
| MXX4702 | Curs opţional 2 | 2+1+0+1 | E | 8 cr. |
| TOTAL | 6+3+3+3=15 | 30 cr. | ||
| Alte discipline obligatorii | ||||
| MMZ1004 | Finalizarea lucrării de disertaţie | 0+0+0+5 | C | - |
| Discipline oferite pentru cursul opţional 2 | |||
| MID1025 | Modelarea softului | 2+1+0+1 | 8 cr. |
| MID1012 | Proiectarea cadrelor de aplicaţie | 2+1+0+1 | 8 cr. |
| MID1047 | E-learning | 2+1+0+1 | 8 cr. |