SOCKETURI 1 =========== Sa se scrie cite un program client si unul server (concurent), care folosind comunicarea prin socketuri, realizeaza urmatoarele. 1. Clientul transmite serverului un nume de fisier iar serverul ii intoarce continul acelui fisier, daca exista, si un mesaj de eroare corespunzator in caz contrar. Programul client va salva continutul fisierului intr-un fisier nou creat, in directorul curent. 2. Clientul transmite serverului o comanda linux iar serverul ii intoarce rezultatul executiei acelei comenzi; in cazul in care comanda este invalida se intoarce un mesaj corespunzator. 3. Clientul transmite serverului un nume de user iar serverul ii intoarce informatiile din finger, daca clientul exista, si un mesaj de eroare in caz contrar. 4. Se considera un fisier text care contine nume de studenti si note obtinute de acestia. Clientul va avea posibilitatea interogarii fisierului, prin intermediul serverului, folosind urmatoarele tipuri de mesaje: - la mesajul "all" serverul va returna intreg continutul fisierului - la mesaje de tipul "> x" serverul va returna numele si notele studentilor cu nota mai mare decit x - la fel pentru "< x" 5. Un client transmite serverului un string. Serverul va retransmite tuturor clientilor stringul primit. 6. Un client transmite un numar de n numere reale; Serverul intoarce suma si media aritmetica a celor n numere; 7. Un client transmite un string si un numar 0500), fiecare numar fiind trimis intr-un pachet separat. Serverul va pune aceste numere primite intr-un fisier. Obs: scopul acestei probleme este de a se observa comportarea socketurilor UDP (pierderea de packete si sosirea acestora in alta ordine decat ordinea de trimitere). 14. Clientul trimite un nume de fisier serverului si apoi niste comenzi de prelucrare a acestui fisier. Comenzile valide au urmatoarea forma: id continut ------------------ 0 sir_de_caractere 1 cu urmatoarea semnificatie: id=0 (scriere in fisier a sirului de caractere oferit), id=1 (citire a fisierului).