Probleme
pentru Windows NT:
===========================
Setul
1:
--------
Sa se
scrie cate un program care sa rezolve urmatoarele probleme:
1.
Creeaza o fereastra ce contine doua butoane. In fereastra va fi afisata
valoarea
0. La apasarea primului buton se va incrementa valoarea afisata in
fereastra
si se va afisa din nou; al doilea buton va inchide aplicatia.
2.
Creeaza o fereastra ce contine doua butoane si un text ales de student,
afisat
cu o culoare oarecare. La apasarea primului buton se va schimba
culoarea
textului afisat la o alta culoare (se vor utiliza 4 culori alese de
student,
prin ciclare); al doilea buton va inchide aplicatia.
3.
"Aruncatul zarurilor": Creeaza o fereastra ce contine doua butoane.
La
fiecare apasare a primului buton se va afisa un text ce va contine
valorile
a doua zaruri (de exemplu: "6-6"). Valorile zarurilor vor fi
generate
aleator. Al doilea buton va inchide aplicatia.
4.
Creeaza o fereastra ce contine doua butoane si un dreptunghi afisat cu o
culoare
oarecare. La apasarea primului buton se va schimba culoarea
dreptunghiului
la o alta culoare (se vor utiliza 4 culori alese de student,
prin
ciclare); al doilea buton va inchide aplicatia.
5.
Creeaza o fereastra cu doua butoane. La apasarea primului buton se va
afisa o
noua fereastra ce va contine ora curenta, iar al doilea buton va
inchide
aplicatia.
6.
Creeaza o fereastra cu doua butoane. La apasarea primului buton se va
afisa o
noua fereastra care va "saluta" utilizatorul in functie de ora
curenta
a sistemului ("Buna dimineata!", "Buna ziua!", "Buna
seara!"), iar
al
doilea buton va inchide aplicatia.
7.
Creeaza o fereastra cu doua butoane. La apasarea primului buton se va
crea o
noua fereastra in care se va afisa valoarea unui contor (initial
aceasta
este 0), valoare ce se va incrementa la fiecare noua apasare a
butonului
respectiv. Al doilea buton va inchide aplicatia.
Setul 2
(cu threaduri):
-----------------------
Sa se
scrie cate un program Windows NT care sa rezolve urmatoarele probleme:
1.
Creeaza o fereastra si 10 fire de executie. Fiecare fir de executie
deseneaza
5 cercuri concentrice cu centrul in alt punct pentru fiecare fir
de
executie. Dupa desenarea unui cerc fiecare fir va astepta 1 secunda.
2.
Creeaza o fereastra si 5 fire de executie. Fiecare fir de executie
deseneaza,
la intervale de o secunda, cate un cerc cu centrul intr-un punct
aleator
din fereastra cu o culoare specifica pentru fiecare proces.
3.
Creeaza o fereastra si 10 fire de executie. Fiecare fir de executie
va
afisa pe ecran un text ce reprezinta un contor ce va numara secundele.
Textul,
pozitia si culoarea vor fi diferite pentru fiecare fir de executie.
Evident
textele afisate vor fi actualizate la fiecare secunda.
4.
Creeaza o fereastra si 10 fire de executie, fiecare fir de executie
afisind
un text specific intr-o pozitie in fereastra (textul si pozitia vor
fi
diferite pentru fire diferite) si apoi schimba culoarea textului de 10
ori, o
data pe secunda.
5.
Creeaza 5 procese, fiecare proces afisand primele 10 linii dintr-un
fisier
text anume intr-o fereastra (se vor utiliza 5 fisiere text).
6.
Creeaza o fereastra, apoi creeaza 2 procese ce vor afisa primele 5 linii
dintr-un
fisier text, asteptind o secunda dupa fiecare linie afisata. La
terminarea
celor doua procese create se va afisa un mesaj.
7.
Creeaza o fereastra cu doua butoane: primul buton va crea un fir de
executie
iar al doilea va distruge un fir de executie (folosind o tehnologie
FIFO:
primul creat - primul distrus). Fiecare fir de executie va afisa
undeva
in fereastra informatii despre el insusi (identificatorul firului de
executie)
si ii va schimba periodic culoarea (o data pe secunda).