Probleme Client-Server 1. Clientul citeste de la tastatura n numere intregi si le transmite serverului care face suma acestora si transmite rezultatul clientului. 2. Clientul citeste de la tastatura n numere intregi si le transmite serverului care face produsul acestora si transmite rezultatul clientului. 3. Clientul citeste de la tastatura un sir de n numere pe care le transmite serverului. Serverul ordoneaza crescator sirul si-l afiseaza pe ecran. 4. Clientul citeste de la tastatura un sir de n caractere pe care le transmite serverului. Serverul ordoneaza lexicografic sirul si-l afiseaza pe ecran. 5. Clientul citeste de la tastatura un sir de caractere pe care le transmite serverului. Serverul oglindeste acest sir si-l afiseaza pe ecran. 6. Serverul detine o baza de date cu echivalente (culoare - cod). Clientul trimite serverului un cod pentru care serverul ii trimite inapoi culoare echivalenta. 7. Serverul detine o baza de date cu echivalente (figura geometrica - cod). Clientul trimite serverului un cod pentru care serverul ii trimite inapoi figura geometrica (cerc, tringhi, patrat, ....) echivalenta. 8. Clientul transmite serverului un sir codificat si o cheie de codificare. Serverul decodifica sirul transmis de client folosind cheia de codificare. 9. Clientul transmite serverului capetele unui interval de numere. Serverul determina un numar aleator in acel interval si il transmite clientului. 10. Serverul are o baza de date (un fisier) cu nume de flori. Clientul trasmite serverului un nume de floare iar serverul ii raspunde daca aceasta se afla in baza de date sau nu. 11. Serverul are o baza de date (un fisier) cu nume de studenti. Clientul trasmite serverului un nume de student iar serverul ii raspunde daca acesta se afla in baza de date sau nu. 12. Serverul are o baza de date (un fisier) cu nume de profesori. Clientul trasmite serverului un nume de profesor iar serverul ii raspunde daca acesta se afla in baza de date sau nu. 13. Serverul detine o baza de date cu echivalente (nume profesor - materie). Clientul trimite serverului o materie pentru care serverul ii trimite inapoi numele profesorului care preda acea materie.