0 | sem.1: limbaj, specificare limbaj | |||||||
Curs 1 |
Compilator: prezentarea generala.
Limbaje si gramatici (intro) |
sem.2: gramatici si limbaje; limb. generat de o gramatica |
lab.1 *** |
|||||
Curs 2 |
Expresii regulare (def. formala)
Automate finite (intro). Analiza lexicala |
sem.3: AF exemple; AF - reprezentare |
lab.1 *** |
|||||
Curs 3 |
Limbaje regulare
(teoreme echiv, proprietati de inchidere, lema de pompare) |
sem.4: Limbaje regulare. Echivalente |
lab.1 *** |
|||||
Curs 4 | Generatoare de analizoare lexicale | sem.5: Limbaj: a fi sau a nu fi regular. |
lab.2 *** |
|||||
Curs 5 |
Limbaje independente de context.
Proprietati de inchidere. Lema de pompare |
sem.6: Expresii regulare. Echivalente |
lab.2 *** |
|||||
Curs 6 |
Automate push-down
Analizorul descendent cu reveniri. |
sem.7: Gramatici de toate felurile |
lab.2 *** |
lab.3 *** |
||||
Curs 7 |
Gramatici LL(K).
Analizorul LL(1). |
sem.8: APD |
lab.3 *** |
lab.4 *** |
||||
Curs 8 | Gramatici LR(K). Analizoare LR(K) (prima parte). | sem.9: Analiza sintactica descendenta |
lab.5 *** |
|||||
Curs 9 |
Analizoare LR(K) (a doua parte).
(intro). Generatoare de analizoare sintactice.
|
sem.10: Analiza sintactica descendenta |
lab.4 *** |
lab.5 *** |
||||
Curs 10 |
Cod intermediar
(de ce cod intermediar, ce fel de cod intermediar) |
sem.11: Analiza sintactica LR* |
lab.5 *** |
|||||
Curs 11 |
Analiza sematica (intro).
Gramatici de atribute. |
sem.12: Analiza sintactica LR* |
lab.5 *** |
lab.6 *** |
||||
Curs 12 | Gramatici de atribute. Generare cod intermediar. | sem.13: gram. de atribute; cod intermediar |
lab.6 *** |
|||||
Curs 13 |
Limbaje regulare:
De ce AF si expresii regulare? |
sem.14: transformari echivalente AF si GIC |
lab.6 *** |
|||||
Curs 14 |
Limbaje independente de context:
De ce LL(k), LR(k) ? |
lab.6 *** |
||||||
Masini Turing | ||||||||
Despre subiecte posibile la examen | Saptamanile notate aici sint cele prevazute pentru efectuarea laboratoarelor. Termenele de predare au fost gandite sa lase timp (in plus) acolo unde a fost posibil. |