Start selecției pentru bursele de cercetare oferite de Endava

Google+TwitterFacebook

Facultatea de Matematică și Informatică, Universitatea Babeş-Bolyai, anunţă selecţia pentru burse de cercetare oferite de Endava. Bursele se acordă pe o perioadă de 4 luni (25 februarie – 24 iunie 2019) și vizează următorul proiect:

Process Automation

Dynamics 365 is a collection of cloud-based business applications that combine components of customer relationship management (CRM) and enterprise resource planning (ERP), together with productivity applications and artificial intelligence tools. This system brings together people, data and processes in order to ensure the success of a business from one end to the other.

The proposed project consists of the development of a set of intelligent techniques able to automatically perform different tasks in Microsoft Dynamics 365 based on the ability of understanding natural language commands. The specialized robots should therefore be trained to perform tasks such as identifying navigation controls, creating navigation maps, editing data etc.

Keywords: machine learning, process automation, Dynamics 365, CRM, ERP

Beneficii

  • muncă în echipă mixtă (specialiști din cercetarea teoretică, dar și din mediul industrial aplicat)
  • coordonare academică, dar și industrială
  • bursă atractivă: 500 euro / lună

Bursele se adresează studenților

  • înmatriculați la master
  • cu abilități de programare
  • cu cunoștințe de bază în Învățarea automată
  • cu abilități de sinteză, analiză, inițiativă, perseverență, atenție la detalii
  • capabili să estimeze și să își planifice eficient sarcinile

Documente necesare pentru a aplica (redactate in limba engleză)

  • scrisoare de intenție (cu accent pe tema propusă; maxim o pagină cu o scurtă descriere a motivației depunerii candidaturii pentru această bursă)
  • scrisoare de recomandare (relevantă pentru tematica proiectului)
  • scurtă descriere a experienței acumulate
  • pot constitui un plus:
    • copie după diplome sau adeverințe care să susțină experiența acumulată
    • listă publicații, participări la manifestări științifice, competiții sau alte premii obținute

Așteptări

  • acord de confidențialitate
  • întâlniri și discuții cu coordonatorii la fiecare două săptămâni
  • rapoarte lunare asupra progresului realizat
  • livrabile
    • recenzii tehnice ale literaturii de specialitate
    • activitate științifică – implementare, validare, comparare, analiză a rezultatelor
    • raport tehnic

Calendar

  • depunere aplicație cu documentele solicitate
    • perioadă: 21 ianuarie – 3 februarie 2019
    • prin email la adresa colt_alexandrina@cs.ubbcluj.ro
  • selecție candidați și desfășurare interviuri
    • perioadă: 4-8 februarie 2019
Google+TwitterFacebook