Depunerea cererilor de reînmatriculare, prelungire, întrerupere de studii, reluarea studiilor pentru anul universitar 2018-2019, de către studenții Programului postuniversitar de pregătire în Informatică

Cererile de reînmatriculare, prelungire, întrerupere de studii sau reluarea studiilor se trimit scanate prin email în perioada 19-21 septembrie 2018 la secretariatul facultăţii, doamnei Nechita Veronica, e-mail: vnechita@math.ubbcluj.ro.

În 24 septembrie 2018, studenţii care au trimis cererea pentru reînmatriculare, prin email, se vor prezenta la secretariatul facultăţii între orele 9:00-12:00 pentru a depune cererea de reînmatriculare în original, a achita taxa de reînmatriculare şi prima rată a taxei de şcolarizare precum şi întocmirea contractului de şcolarizare pentru anul universitar 2018-2019.

Cererile de prelungire, întrerupere de studii sau reluarea studiilor se vor depune la secretariat în original în 24 septembrie 2018, între orele 9:00-12:00.

Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau la sfârşitul prezentului anunţ.

1. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:

Studenţii din anul II care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei cereri de reînmatriculare.

Taxa de reînmatriculare este de 200 de lei.

2. În cazul întreruperii studiilor:

Studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să depună o cerere de întrerupere a studiilor.

3. În cazul reluării studiilor:

Studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii şi să depună o cerere de reluare a studiilor. Pentru anul universitar 2018-2019 taxa de şcolarizare se achită în două rate, fiecare a câte 2500 lei.

Cerere de intrerupere a studiilor PUI 2018.rtf
Cerere de prelungire a studiilor PUI 2018.rtf
Cerere de reinmatriculare PUI 2018.rtf
Cerere de reluare a studiilor PUI 2018.rtf